Skip to main content

Garantie

De Wereldkruidentuin geeft om haar producten en we doen ons uiterste best om deze in perfecte conditie aan u te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Onder garantie verstaan wij: binnen een termijn van één week kenbaar maken dat er sprake is van een gebrek. Nadat dit kenbaar is gemaakt, zullen wij het gebrek beoordelen en tot een oplossing komen. Uiteraard moet de termijn van één week in acht worden genomen. 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@dewereldkruidentuin.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting WebwinkelKeur via  https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Waanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese unie.

Betaalmethodes

De bestelling kunt u op verschillende manieren betalen. Op het moment heeft u op de volgende manieren om uw betaling te verrichten:

IDEAL (Nederland/The Netherlands
Klarna betaal nu (Duitsland/Germany)
Bancontact (Belgie/Belgium)

 

 

De waardering van dewereldkruidentuin.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 10 reviews.